International Payroll Advisor

Functie

Employer S is op zoek naar een ervaren en gemotiveerde Payroll Advisor International om ons HR-team te versterken. In deze functie speel je een cruciale rol in het beheren van internationale payrollprocessen. Het is vereist dat je landstaal beheerst en daarnaast is je kennis van het Engels zeer goed.

Job Description

Als Payroll Advisor International ben je verantwoordelijk voor het coördineren en uitvoeren van payroll activiteiten voor onze internationale medewerkers/klanten. Deze functie biedt een uitgelezen kans om je expertise in internationale payroll uit te breiden en bij te dragen aan een efficiënte HR afdeling. Als onderdeel van ons internationale team werk je in een vriendelijke kantooromgeving. Je maakt deel uit van een team dat net zo enthousiast is als jij om dit avontuur aan te gaan bij Employer S. Wij vertrouwen onze mensen en geven hen de autonomie om beslissingen te nemen en verantwoordelijkheid te dragen.

Responsibilities

Beheer internationale payrollprocessen en zorg voor naleving van lokale wet- en regelgeving. Coördineren van salarisverwerking voor werknemers in verschillende landen. Afhandelen van belasting- en sociale zekerheidszaken voor internationale werknemers. Samenwerken met externe dienstverleners en payrollpartners. Verwerken van mutaties en zorgen voor nauwkeurige gegevensinvoer. Beantwoorden van vragen van werknemers over salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden. Helpen bij het opsen van salarisrapporten en analyses. Jouw profiel

Job Requirements

Je hebt minimaal een B-niveau van het Engels. Je hebt een passie voor human resource management, sociaal recht en arbeidsrecht en je wilt graag je kennis en vaardigheden op deze gebieden ontwikkelen. Idealiter heb je al enige ervaring met Belgisch sociaal en arbeidsrecht voor buitenlandse werknemers en werkgevers, aangezien je in België met internationale klanten zult werken. Kennis van alle EU-lidstaten is niet vereist. Ervaring in personeelsbeheer of payroll is ideaal, maar even belangrijk zijn je communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid. Je rol is niet beperkt tot payroll gerelateerde taken, maar omvat ook advies over sociale wetgeving en personeelsbeheer, en het beheer van belangrijke documenten zoals ONSS en C. Je bent georganiseerd en flexibel en kunt zelfstandigheid combineren met teamwerk. Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...) Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
De wetjke aangifte indienen Aanbod

Job Requirements

Je hebt minimaal een B-niveau van het Engels. Je hebt een passie voor human resource management, sociaal recht en arbeidsrecht en je wilt graag je kennis en vaardigheden op deze gebieden ontwikkelen. Idealiter heb je al enige ervaring met Belgisch sociaal en arbeidsrecht voor buitenlandse werknemers en werkgevers, aangezien je in België met internationale klanten zult werken. Kennis van alle EU-lidstaten is niet vereist. Ervaring in personeelsbeheer of payroll is ideaal, maar even belangrijk zijn je communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid. Je rol is niet beperkt tot payroll gerelateerde taken, maar omvat ook advies over sociale wetgeving en personeelsbeheer, en het beheer van belangrijke documenten zoals ONSS en C. Je bent georganiseerd en flexibel en kunt zelfstandigheid combineren met teamwerk. Solliciteren

Fatima Van Snick


 


International Payroll Advisor
2024-04-10 - 2024-05-10

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: BRUSSEL
URSULINENSTRAAT 2
Land: België
Postal Code: 1000
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share